Organizacja roku szkolnego

ORGANIZACJA ROKU SZKOLNEGO 2024/2025

I. TERMINARZ ROKU SZKOLNEGO
  • 1. Rok szkolny trwa od 01 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
  • 2. Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze prowadzone są:
    • – od 02.09.2024r do 27.06.2025r
    • – od 02.09.2024r do 25.04.2025r w klasach programowo najwyższych szkół średnich (maturalnych) tj. 5A, 5E, 5R, 5T, 5G, 5K
  • 3. Zimowa przerwa świąteczna trwa od 23.12.2024r (poniedziałek) do 01.01.2025r (środa).
  • 4. Ferie zimowe trwają od 20.01.2025r do 31.01.2025r.
  • 5. Wiosenna przerwa świąteczna trwa od 17.04.2025r (czwartek) do 22.04.2025r (wtorek).
  • 6. Ferie letnie trwają od 30.06.2025r do 31.08.2025r.
  • 7. Dodatkowymi dniami wolnymi od zajęć dydaktycznych będą:
    • – 02 stycznia 2025r (czwartek) – dzień rozdzielający dni ustawowo wolne od pracy
    • – 03 stycznia 2025r (piątek) – dzień rozdzielający dni ustawowo wolne od pracy
    • – 24 kwietnia 2025r (czwartek) – dzień otwarty szkoły
    • – 02 maja 2025r (piątek) – dzień rozdzielający dni ustawowo wolne od pracy
    • – 05 maja 2025r (poniedziałek) – matura pisemna z języka polskiego
    • – 06 maja 2025r (wtorek) – matura pisemna z matematyki
    • – 07 maja 2025r (środa) – matura pisemna z języka angielskiego (PP)
    • – 08 maja 2025r (czwartek) – matura pisemna z języka angielskiego (PR)
    • – 20 czerwca 2025r (piątek) – dzień rozdzielający dni ustawowo wolne od pracy
  • 8. Dodatkowym dniem wolnym od zajęć może być po odpracowaniu: brak.
II. EGZAMINY
  • 1. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie:
    • – Etap pisemny – 10 – 15 stycznia 2025r oraz 3 – 09 czerwca 2025r
    • – Etap praktyczny – 09 – 20 stycznia 2025r oraz 02 – 21 czerwca 2025r
  • 2. Egzamin maturalny: od 05 maja do 24 maja 2025r.
III. PRAKTYKI ZAWODOWE
  • 1. Od 30 września 2024r do 25 października 2024r klasy: 3E, 3R, 3ET, 3T, 3G – (4 tygodnie)
  • 2. Od 03 lutego 2025r do 28 lutego 2025r klasa: 4E, 4R, 3A, 3K – (4 tygodnie)
  • 3. Od 05 maja 2025r do 30 maja 2025r klasy: 4A, 4T, 4G, 4K – (4 tygodnie)
IV. WYKAZ ODDZIAŁÓW
  • 1. Technik ekonomista (5 oddziałów): 1E, 2E, 3E, 4E, 5E
  • 2. Technik rachunkowości (5 oddziałów): 1R, 2R, 3R, 4R, 5R
  • 3. Technik hotelarstwa (5 oddziałów): 1H, 2H, 3A, 4A, 5A
  • 4. Technik informatyk (5 oddziałów): 1K, 2K, 3K, 4K, 5K
  • 5. Technik organizacji turystyki (5 oddziałów): 1T, 2T, 3T, 4T, 5T
  • 6. Technik żywienia i usług gastronomicznych (5 oddziałów): 1G, 2G, 3G, 4G, 5G
  • 7. Technik ekonomista + technik organizacji turystyki (1 oddział): 3ET
  • 8. Branżowa Szkoła I Stopnia dla młodocianych pracowników (6 oddziałów) – wielozawodowe: 1s, 2s, 3s, 1w, 2w, 3w
  • Łączna liczba oddziałów w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce – 37
V. PRZYDZIAŁ CZYNNOŚCI
Wychowawcy i opiekunowie klas

Technik ekonomista

  • 1E – Kinga Sajdak
  • 2E – Anna Zadęcka
  • 3E – Iwona Janus
  • 4E – Marta Zych
  • 5E – Katarzyna Stawiarz

Technik rachunkowości

  • 1R – Agata Jakubiak
  • 2R – Ewa Kostecka
  • 3R – Izabela Michniak
  • 4R – Renata Plata
  • 5R – Lucyna Mazgaj

Technik hotelarstwa

  • 1H – Bartosz Szczepański
  • 2H – Robert Czekirda
  • 3A – Sara Kowalczyk
  • 4A – Grzegorz Prajsnar
  • 5A – Agnieszka Suder

Technik informatyk

  • 1K – Mariusz Grzesiński
  • 2K – Agnieszka Janus
  • 3K – Elżbieta Ziarko
  • 4K – Leszek Gawlik
  • 5K – Szymon Fluda

Technik organizacji turystyki

  • 1T – Marzena Sobula
  • 2T – Anna Kopacz
  • 3T – Dariusz Tańcula
  • 4T – Jarosław Słowiak
  • 5T – Agnieszka Pietrzak

Technik żywienia i usług gastronomicznych

  • 1G – Teresa Krzeszowska-Rosiek
  • 2G – Monika Nosal
  • 3G – Katarzyna Greczkowska
  • 4G – Monika Czekirda
  • 5G – Jarosław Juras

Technik ekonomista + technik organizacji turystyki

  • 3ET – Joanna Major

Branżowa Szkoła I Stopnia

  • 1s – Katarzyna Słowiak
  • 2s – Katarzyna Ziółkowska
  • 3s – Monika-Duda Piecuch
  • 1w – Anna Opałka
  • 2w – Piotr Klimczyk
  • 3w – Michał Burmer