• HONOROWE KRWIODAWSTWO 23.01.2023

    Klub Honorowych Dawców Krwi PCK działający przy Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce informuje, iż 23 stycznia br. odbyła się 34 akcja honorowego krwiodawstwa. Podczas tej akcji zarejestrowano 22 dawców, a 20 oddało krew dzięki czemu uzyskano 8,600 ml krwi pełnej.

    Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa

    serdecznie dziękuje honorowym dawcom.

  • Warsztaty składania ręczników w klasach hotelarskich

    Klasy hotelarskie 4AP i 3A wzięły udział w serii warsztatów składania ręczników hotelowych, podczas których uczniowie poznali różne metody składania ręczników w zależności od zastosowania, przeznaczenia, funkcjonalności i kategorii  hotelu.

    Uczniowie wykorzystali w praktyce kilka sposobów standardowego, użytkowego składania ręczników.  Przyszli hotelarze nauczyli się też jak składać ręczniki, tak aby stanowiły one ozdobę pokoju i dodatkową atrakcję dla gości hotelowych.

    Warsztaty odbyły się w styczniu, grudniu i listopadzie, a poprowadziła je pani Anna Szczucińska. Wśród niezwykłych kształtów ułożonych z ręczników przez uczniów znalazły się między innymi: łabędzie, króliki, misie oraz kwiaty.

    Zapraszamy do galerii

  • Złota Szkoła 2023

    Miło nam poinformować, że nasze Technikum w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego po raz kolejny otrzymało prestiżowy certyfikat jakości Złota Szkoła ogólnokrajowego rankingu szkół ponadgimnazjalnych organizowanego przez Perspektywy – http://perspektywy.pl/portal/

    W tegorocznym 24 edycji rankingu nasze Technikum uplasowało się na 80 miejscu w Polsce (na 1887 Technika w całym kraju) i 14 miejscu w Małopolsce (na 116 notowanych w województwie).  Technika zostały ocenione za pomocą czterech kryteriów. Są to: sukcesy szkoły w olimpiadach, wyniki matury z przedmiotów obowiązkowych, wyniki matury z przedmiotów dodatkowych oraz wyniki egzaminu zawodowego. Do sporządzenia rankingu wykorzystano dane ze źródeł egzogenicznych (zewnętrznych) wobec ocenianych szkół. Źródłem danych były protokoły komitetów głównych olimpiad, zestawienia okręgowych komisji egzaminacyjnych (OKE) z wynikami matur oraz egzaminów zawodowych oraz System Informacji Oświatowej. W zestawieniach zostały zaprezentowane jedynie szkoły, które uzyskały najlepszą pozycję rankingową.

    Źródło: https://technika.perspektywy.pl/

  • Próbna matura

    Wersja PDF komunikatu:

    Harmonogram matury próbnej – styczeń 2023-1

    Wykaz sal – komisje 2023

     

    W dniach 24 – 26 stycznia 2023r. odbędzie się próbny egzamin maturalny

    (dla klas: 4AG,4EG,4GG,4KG,4RG,4TG) z języka polskiego, matematyki oraz języka obcego (j. angielski, j. niemiecki)

      

    W tych dniach zajęcia w szkole będą odbywały się wg następującego harmonogramu:

    24 stycznia 2023 (wtorek) – język polski – zakres podstawowy (170 min.)

    uczniowie klas IV-tych przychodzą na godz. 7.45 i udają się do wyznaczonych sal. Rozpoczęcie egzaminu o godz. 8.00 a zakończenie o 10.50. Zajęcia dla tych klas w tym dniu są odwołane.

    pozostałe klasy mają zajęcia zgodnie z podziałem lekcji z uwzględnieniem ewentualnych zastępstw lub przesunięć

    25 stycznia 2023 (środa) – matematyka – zakres podstawowy (170 min.)

    uczniowie klas IV-tych przychodzą na godz. 7.45 i udają się do wyznaczonych sal. Rozpoczęcie egzaminu o godz. 8.00 a zakończenie o 10.50. Zajęcia dla tych klas w tym dniu są odwołane.

    pozostałe klasy mają zajęcia zgodnie z podziałem lekcji z uwzględnieniem ewentualnych zastępstw lub przesunięć

    26 stycznia 2023 (czwartek) – język obcy – zakres podstawowy (120 min.) i rozszerzony (150 min)

    uczniowie klas IV-tych przychodzą na godz. 7.45 i udają się do wyznaczonych sal. Rozpoczęcie egzaminu o godz. 8.00 a zakończenie o 10.00 lub 10.30. Zajęcia dla tych klas w tym dniu są odwołane.

    pozostałe klasy mają zajęcia zgodnie z podziałem lekcji z uwzględnieniem ewentualnych zastępstw lub przesunięć

    W przypadku innych (dodatkowych) zmian będą podawane komunikaty na poszczególne dni poprzez ogłoszenia. Proszę o zapoznanie się z tymi komunikatami.

    Wykaz sal dla poszczególnych klas oraz skład komisji będzie podany na stronie internetowej szkoły oraz tablicy ogłoszeń przy wejściu do szkoły.

  • Wycieczka zawodowa do Hotelu Wyspiański ***

    Uczniowie klasy hotelarskiej 1A wybrali się do Hotelu Wyspiański *** w Krakowie na wycieczkę zawodową wraz z nauczycielami p. Sarą Kowalczyk oraz p. Marzeną Sobulą w grudniu 2022r.

    Dzięki uprzejmości kierownika działu sprzedaży i marketingu. p. Dominiki Matuszewskiej, uczniowie hotelarstwa mogli poznać historię hotelu, porównać różne typy i standardy pokoi, a także zaplecze konferencyjne, którym dysponuje hotel. Podczas spotkania uczniowie mieli okazję dowiedzieć się jakie są obowiązki na poszczególnych stanowiskach w hotelu, jak wygląda codzienna pracy służby pięter oraz pracowników z działu gastronomii.

    Uczniowie mieli okazję dowiedzieć się na czym polegają działania marketingowe w hotelu, ustalanie cen i budżetu oraz wyznaczanie realnych celów sprzedaży dla hotelu. Uczniowie z pewnością wynieśli wiele inspirujących informacji z tego spotkania.

    Wycieczka zakończyła się integracją w Żywym Muzeum Obwarzanka gdzie uczniowie mieli okazję odkryć wszystkie tajemnice smacznego symbolu Krakowa, a także poznać unikatowy proces jego produkcji. Po zakończeniu pokazu każdy wyszedł z głową pełną wiedzy, trzymając w ręku własnoręcznie wykonanego obwarzanka.

  • Zebranie z rodzicami w dn. 04.01.2023

     

     Zebrania z Rodzicami uczniów 04 stycznia 2023 r. (środa)

    Szczegółowy harmonogram z wykazem sal: Szczegółowy harmonogram zebrań

    Od godz. 17.00 – 17.45 odbędą się spotkania z rodzicami uczniów klas I i III z wychowawcami w wyznaczonych poniżej salach:

    KLASA WYCHOWAWCA SALA GODZINA
    1A Kowalczyk Sara B219 17:00
    1E Janus Iwona A306 17:00
    1G Salwińska Jolanta B217 17:00
    1K Ziarko Elżbieta B215 17:00
    1R Michniak Izabela A311 17:00
    1T Tańcula Dariusz A319 17:00
    1ET Major Joanna A215 17:00
    1s Duda-Piecuch Monika A209 17:00
    1w Burmer Michał A210 17:00

     

    KLASA WYCHOWAWCA SALA GODZINA
    3A Suder Agnieszka A208 17:00
    3E Stawiarz Katarzyna A217 17:00
    3R Mazgaj Lucyna A307 17:00
    3G Juras Jarosław A211 17:00
    3K Fluda Szymon B227 17:00
    3T Pietrzak Agnieszka A212 17:00
    3s Opałka Anna A214 17:00
    3w Klimczyk Piotr A219 17:00

     

    Od godz. 17.45-18.30 – dyżury nauczycieli poszczególnych przedmiotów (konsultacje dla rodziców WSZYSTKICH KLAS) – wykaz sal:

    SALA

     

    Nauczyciel Przedmiot
    A107 mgr Elżbieta Bruzda

     

    Edukacja dla bezpieczeństwa
    A208 mgr Beata Chla

    mgr Iwona Brzęk

    mgr Lidia Dziadur

    mgr Aneta Idzi

    mgr Joanna Kaczor

    mgr Małgorzata Roehlich

    mgr Alicja Modzelewska

     

    J. angielski

    A209 Ks. Mateusz Rys

    Danuta Ubik-katecheta

    Mateusz Mazurek-katecheta

    Krzysztof Januszkiewicz – katecheta

    Religia
    A210 mgr Monika Czekirda

    mgr Teresa Krzeszowska-Rosiek

    mgr Monika Nosal

    mgr Jolanta Powroźnik

    mgr Jolanta Salwińska

    Przedmioty gastronomiczne
    A212 mgr Robert Czekirda

    mgr Jarosław Juras

    mgr Dorota Kaim

    mgr Piotr Klimczyk

    mgr Dorota Kaim

    mgr Magdalena Stępska

    mgr Bartosz Szczepański

    mgr Mirosław Wątroba

    mgr Katarzyna Ziółkowska

     

     

    W-F

    A214 mgr Olga Dudek

    mgr Magdalena Janowska

    mgr Anna Kopacz

    mgr Marzena Sobula

    mgr Ewa Leśniak

    J. niemiecki

     

     

    A215 mgr  Beata Janczura-Karcz

    mgr Agnieszka Mądrzyńska

    mgr Monika Paklikowska

    mgr Edyta Lis

    mgr Anna Opałka

    mgr Barbara Kowalska

     

    J. polski

    A217 mgr Anna Flanek

    mgr Anna Zadęcka

    mgr Agnieszka Suder

    Matematyka
    A219 mgr Paweł Dziura

    mgr Tomasz Gąsienica

    mgr Mariusz Kowalski

    mgr Filip Mamczur

    mgr Magdalena Dumańska

    mgr Iwona Windak

     

    J. angielski

    A306A307 mgr Jolanta Libura

    mgr Lucyna Mazgaj

    mgr Renata Plata

    mgr Jolanta Śmiałek

    mgr Małgorzata Zielińska

     

    Przedmioty ekonomiczne

    A308 mgr Sara Kowalczyk

    mgr Anna Szczucińska

    mgr Mariusz Rybczak

    Przedmioty

    turystyczne

    A309 mgr Monika Duda-Piecuch

    mgr Iwona Michalska

    mgr Dominika Matuszewska 

    Przedmioty hotelarskie 
    A311 mgr Ewa Kostecka

    mgr Iwona Janus

    mgr Izabela Michniak

    mgr Żaneta Konopka

    mgr Barbara Skowronek

    mgr Marta Zych

     

    Przedmioty ekonomiczne

    A313 mgr Halina Sosin

    mgr Zbigniew Watoła

    mgr Anna Ziętara-Fluda

    Fizyka/Informatyka
    A317 mgr Grzegorz Prajsnar

    mgr Jarosław Słowiak

    mgr Katarzyna Słowiak

     

    Geografia

    A319 mgr Iwona Białek

    mgr Michał Burmer

    mgr Dariusz Tańcula

    mgr Kinga Sajdak

    Historia

    WOS

    B215 mgr Elżbieta Ziarko

    mgr Katarzyna Stawiarz

    mgr Joanna Major

    Matematyka
    B217 Mgr Katarzyna Greczkowska

    mgr Agnieszka Pietrzak

    Biologia/Chemia
    B227

    B231

    mgr Szymon Fluda

    mgr Mariusz Grzesiński

    mgr Leszek Gawlik

    mgr Agnieszka Janus

    mgr Piotr Okarmus

    mgr Janusz Niewielski

     

    Przedmioty informatyczne

     

    Od godz. 18.30 – 19.15 odbędą się spotkania z rodzicami uczniów klas II i IV z wychowawcami w wyznaczonych poniżej salach:

    KLASA WYCHOWAWCA SALA GODZINA
    2A Prajsnar Grzegorz A316 18:30
    2E Zych Marta A306 18:30
    2R Plata Renata A314 18:30
    2G Czekirda Monika A217 18:30
    2K Gawlik Leszek B217 18:30
    2T Słowiak Jarosław A317 18:30
    2s Stępska Magdalena A211 18:30
    2w Szczepański Bartosz A214 18:30

     

    Klasa Wychowawca Sala Godzina
    4AP Lis Edyta A215 18:30
    4EP Zielińska Małgorzata A107 18:30
    4RP Kostecka Ewa A311 18:30
    4TP Sobula Marzena A219 18:30
    4KP Grzesiński Mariusz B227 18:30
    4GP Krzeszowska-Rosiek Teresa A216 18:30
    4AG Kowalski Mariusz A208 18:30
    4EG Kopacz Anna A209 18:30
    4RG Zadęcka Anna A210 18:30
    4TG Bruzda Elżbieta B219 18:30
    4KG Janus Agnieszka B215 18:30
    4GG Nosal Monika A212 18:30

     

    Szczegółowy harmonogram z wykazem sal: Szczegółowy harmonogram zebrań

     

     

     

  • Warsztaty projektu Erasmus+ w PCKZiU Wieliczka

    W dniach od 12 do 16 grudnia 2022 w  Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce odbywały się tygodniowe warsztaty projektu „CaRE – Rozwijanie Środowiska Współpracy i Refleksji w Szkołach”. Placówkę odwiedzili koordynatorzy projektu z Uniwersytetu Trynity College w Dublinie oraz nauczyciele dwóch szkół irlandzkich, szkoły hiszpańskiej, austriackiej i czeskiej.

    Nadrzędnym celem projektu jest stworzenie narzędzi do zacieśniania współpracy pomiędzy nauczycielami wewnątrz jednej placówki oraz pomiędzy szkołami w rejonie. Nauczyciele wspólnie tworzą materiały instruktażowe w postaci podręczników, filmów wideo, modułów oraz prezentacji, które będą dostępne dla wszystkich szkół na stronie internetowej projektu.

    W trakcie wielickich warsztatów nauczyciele pracowali nad realizacją filmów dotyczących czterech sfer nauczania XXI wieku, to jest wspólnego planowania lekcji, wspólnego prowadzenia lekcji, obserwacji koleżeńskich oraz spotkań typu TeachMeet, czyli nieformalnych konferencji szkoleniowych. Warsztaty prowadzone przez Amerykanina, doktoranta Uniwersytetu Trinity College w Dublinie pana Jonathana Lobela, wicedyrektora prywatnej szkoły średniej BMA w Czechach, dotyczyły nauczania umiejętności miękkich, to znaczy, współpracy, komunikacji, kreatywności i krytycznego myślenia, oraz ich oceniania. Ponadto uczestnicy zajmowali się tworzeniem narzędzi pomiarowych, analizą przypadków, redakcją materiałów do podręczników oraz metodami tworzenia klasterów edukacyjnych, to znaczy grup współpracujących ze sobą szkół z jednego regionu.

    Nie zabrakło też elementu kulturowego. Wieliczka i Kraków mają bardzo wiele do zaoferowania zagranicznym gościom, dlatego dumni ze swojego dziedzictwa pokazaliśmy im Kopalnię Soli Wieliczka, po której oprowadzała nas pani Iwona Windak, która jest nie tylko koordynatorką projektu, ale też przewodnikiem po wielickich podziemiach. W Krakowie wzięliśmy udział w warsztatach produkcji obwarzanków organizowanych przez Żywe Muzeum Obwarzanka, które to warsztaty cieszyły się ogromną popularnością. Nauczyciele ponadto gościli w Muzeum Żup Krakowskich, zwiedzając wystawę solniczek na Zamku Żupnym.

    Zimowa aura i urokliwy jarmark bożonarodzeniowy na krakowskim rynku dopełniły niezapomnianej atmosfery grudniowego maratonu warsztatowego. Furorę zrobiły przysmaki polskiej kuchni – nieodzowne pierogi, żurek, bigos, smaczne menu obiadowe szkolnego Bistro Kampus i smakowite potrawy restauracji Grand Sal.

    Uczniowie klas turystycznych i hotelarskich, którzy współpracują z biurem podróży RAINBOW, znakomicie spisali się w roli przewodników po szkole, pracowników recepcji obsługujących „trudnych klientów”, których odgrywali goście z zagranicy oraz poprowadzili fantastyczne zajęcia animacyjne z tworzenia figurek z balonów.

    Ogromne podziękowania należą się także sponsorom dodatkowych atrakcji dla zagranicznych gości: przede wszystkim Kopalni Soli Wieliczka Trasa Turystyczna, która umożliwiła gościom studyjne zwiedzanie kopalni oraz przekazała upominki dla wszystkich uczestników warsztatów oraz Dyrekcji i pracownikom Muzeum Żup Krakowskich, którzy udostępnili nam podwoje Zamku Żupnego po oficjalnych godzinach otwarcia.

    Goście nie kryli zachwytu nad zimowym urokiem naszego regionu i jego atrakcjami. Podziękowaniem za znakomicie zorganizowane warsztaty nie było końca, a nasza szkoła i miasto pokazały się z jak najlepszej strony i z pewnością zachęciły wszystkich zagranicznych nauczycieli do powtórnej wizyty w

    Wieliczce i Krakowie. Zachęcamy do odwiedzania powstającej strony internetowej projektu pod adresem care-project.scss.tcd.ie, na której sukcesywnie publikowane będą relacje i materiały szkoleniowe do wykorzystania przez dyrektorów i nauczycieli wszystkich zainteresowanych szkół.

    Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w galerii.

    Ekipa CaRE w PCKZiU
    Iwona Windak – koordynator
    Beata Chla
    Sara Kowalczyk
    Małgorzata Roehlich
    Marzena Sobula
    Anna Szczucińska

  • IV KONKURS WIEDZY O POWIECIE WIELICKIM

    20.12.2022 r. odbył się finał IV Konkursu Wiedzy o Powiecie Wielickim, który został zorganizowany przez Wydział Edukacji, Sportu, Promocji i Zdrowia Starostwa Powiatowego w Wieliczce. Celem konkursu było pogłębienie wiedzy i zainteresowań młodzieży szkół ponadpodstawowych historią własnego regionu.

    Konkurs obejmował  dwa etapy. Pierwszy dotyczył wykonania prezentacji związanej z wybraną atrakcją Powiatu Wielickiego lub zaproponowanym nowym szlakiem turystycznym na jego terenie. 

    W drugim etapie zakwalifikowane zespoły prezentowały swoje prace przed jury Konkursu oraz widownią.

    Uczniowie naszej szkoły uzyskali następujące rezultaty:

    II miejsce: uczennice klasy 1T Kinga Golec i Maria Płatek (Kopce i kurhany na terenie powiatu wielickiego)

    IV miejsce: uczeń klasy 4TG Michał Morawski  (Dworki szlacheckie na terenie powiatu wielickiego)

    Gratulujemy!

  • Konferencja i wykłady w ramach projektu „Seniorpedia”

    W dniu 05.12.22 w Międzynarodowy Dzień Wolontariusza odbyła się w Uniwersyteckim Szpitalu
    w Krakowie konferencja inaugurująca projekt społeczny, w której wzięli udział uczniowie PCKZiU.
    Seniorpedia – chętnie, razem, wzajemnie – ma na celu zapobieganie samotności i wykluczeniu oraz
    organizację wolontariatu i współpracy międzypokoleniowej. Ważnym elementem działań jest
    edukacja młodzieży do późnej dorosłości. Dużym zainteresowaniem cieszyły się warsztaty
    przeprowadzone przez pracowników Stowarzyszenia na rzecz promocji zdrowia Consensus
    z symulatorem starości. Uczniowie na własnej skórze mogli przekonać się, z jakimi trudnościami
    mierzą się osoby starsze oraz dowiedzieli się, jak dbać o swoje zdrowie i ciało, by cieszyć się dobrą
    kondycją do późnych lat. Warsztaty były dużą zachętą dla uczniów, by zaangażować się w pomoc.
    Wolontariat będzie obejmował działania w szczególności w zakresie:
    o wdrażania aplikacji na terenie Szpitala Uniwersyteckiego i udziału w tworzeniu zasad
    wolontariatu wytchnieniowego;
    o rozpowszechniania aplikacji seniorpedia.pl wśród DPS, wśród emerytowanych nauczycieli;
    o wykorzystywania kursów dostępnych w aplikacji (muzykoterapia, terapia tańcem, leczniczy
    kontakt z przyrodą) podczas wizyt uczniów naszej szkoły w DPS, z którymi współpracujemy;
    o opracowania wolontariatu polegającego na nagraniach czytania wybranej prasy lub książek w
    bibliotece szkolnej i przekazywaniu nagrań Stowarzyszeniu w celu zamieszczenia ich w
    aplikacji, aby osoby starsze mające trudności w czytaniu mogły posłuchać rzetelnej, ale
    pozytywnej informacji oraz ciekawej lektury zgodnie ze zgodami, których udzielą nam
    wydawcy;
    o rozpowszechniania roli opiekunów nieformalnych i pomocy im dostępnej w aplikacji.
    Osoby, które chciałyby zaangażować się w projekt, zapraszamy po szczegółowe informacje do
    nauczycieli: Ewy Leśniak, Elżbiety Ziarko, Joanny Głowackiej lub Grzegorza Ziejewskiego.

    Galeria

  • Praktyki zawodowe w Niemczech wspófinansowane przez Unię Europejską- edycja kwiecień 2023

     

    W dniu 05.12.2022r. rozpoczynamy rekrutację do Projektu mobilności o nr 2022-1-PL01-KA121-VET-000055766  współfinansowanego przez Unię Europejską.

    Projekt realizowany przez Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce  rozpoczął się 01.09.2022r. i potrwa do 30.11.2023r.

    Projekt skierowany jest do uczniów klas III,  kształcących się w zawodach:

    • technik organizacji turystyki
    • technik żywienia i usług gastronomicznych
    • technik hotelarstwa

    Grupa 16 zakwalifikowanych uczniowie weźmie udział w miesięcznych praktykach zagranicznych w cztero- i trzygwiazdkowych hotelach na Terenie Turyngii, Hesji i  Bawarii w Niemczech w okresie od:  17.04.2023r. – 18.05.2023r. (podane daty są datami wyjazdu i powrotu z /do Wieliczki). Udział  w projekcie jest bezpłatny. Każdy uczestnik będzie miał zapewnione zakwaterowanie w dwuosobowych pokojach w miejscach praktyk wraz z wyżywieniem. Projekt pokrywa również w całości koszty  podróży, ubezpieczenia oraz wycieczki.

    Uczestnicy, którzy złożą wymagane dokumenty i zostaną zakwalifikowani  do udziału w projekcie,  wezmą udział w licznych kursach i spotkaniach przygotowujących ich do odbycia zagranicznych praktyk , a po ich zakończeniu w działaniach upowszechniających rezultaty projektu. Uczniowie odbędą praktyki  w dwuosobowych teamach w przyznanych miejscach praktyk.

     

    Zasady rekrutacji:

    po zapoznaniu się z Regulaminem Rekrutacji i Uczestnictwa w Projekcie należy uzupełnić i podpisać dokumenty aplikacyjne wraz ze zgodą rodziców. Wypełnione dokumenty należy dostarczyć do sekretariatu szkoły do 16.12.2022r.

    Wstępne wyniki rekrutacji zostaną podane 05.01.2023 r.

    Ostateczne wyniki zostaną podane 12.01.2023 r.

    W skład Zespołu Rekrutacyjnego wchodzą:

    • dyrektor PCKZiU  – p. Maciej Filiciak
    • szkolny koordynator projektu w PCKZiU – p. Olga Dudek
    • nauczyciele przedmiotów zawodowych – p. Monika Czekirda oraz p. Anna Szczucińska
    • nauczyciele języka niemieckiego – p. Anna Kopacz, p. Marzena Sobula i p. Magdalena Janowska

    Uczeń ubiegający się o udział w projekcie w wyznaczonym terminie  powinien złożyć w sekretariacie szkoły następujące dokumenty:

    • formularz aplikacyjny
    • podanie
    • zgodę rodziców
    • zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

    Wszystkie dokumenty są do pobrania ze strony internetowej szkoły lub w sekretariacie

    Zgoda rodziców – załącznik     Podanie – załącznik    Karta uczestnictwa – załącznik    dane osobowe zgoda   

    O udziale w Projekcie decydować będzie liczba punktów rekrutacyjnych.

    Punkty rekrutacyjne zostaną przyznane na podstawie wymienionych poniżej ocen śródrocznych uzyskanych przez ucznia w pierwszym semestrze roku szkolnego 2022/2023:

    Kandydat będzie mógł uzyskać maksymalnie 30 punktów, na które składają się:

    • oceny semestralne z trzech przedmiotów zawodowych ( max. 18 pkt)
    • ocena semestralna z języka niemieckiego (max. 6pkt)
    • ocena z zachowania – co najmniej dobra (max 6 pkt)

     

    Miejsca na listach kandydatów do udziału w Projekcie będą przyznawane według największej liczby punktów rekrutacyjnych. Zostanie sporządzona lista rezerwowa.

    Szczegółowe kryteria rekrutacji zostały przedstawione w Regulaminie Rekrutacji i Uczestnictwa w Projekcie (Regulamin rekrutacji 2022-2023 ). Dodatkowych informacji udziela koordynator projektu p. Olga Dudek oraz opiekunowie grupy p. Anna Kopacz i p. Marzena Sobula. Dokumenty aplikacyjne będą  dostępne na stronie internetowej szkoły www.pckziu-wieliczka.pl w zakładce Projekty Unijne lub do odbioru w sekretariacie szkoły

Skip to content