• Erasmus+ „CaRE – Rozwijanie środowiska współpracy i refleksji w szkołach”

    W dniach od 19 do 23 września 2022 nauczyciele realizujący projekt Erasmus + pod tytułem „CaRE – Rozwijanie środowiska współpracy i refleksji w szkołach” uczestniczyli w warsztatach w partnerskiej szkole Colegio Santa Elena w miejscowości Villarejo de Salvanes pod Madrytem. Tematem szkolenia było doskonalenie narzędzi służących ewaluacji i refleksji, tworzenie narzędzi cyfrowych w formie podcastów oraz organizowanie internetowych form doskonalenia zawodowego nauczycieli w formie tak zwanych TeachMeets.

    Po intensywnych zajęciach warsztatowych znalazł się też czas na zwiedzanie Madrytu oraz uniwersyteckiego miasta Alcala de Henares. Jak zawsze spotkaniu z nauczycielami z krajów partnerskich towarzyszyły liczne dyskusje, wymiany doświadczeń, rozmowy na tematy zawodowe i prywatne. Po raz kolejny była to dla nas znakomita okazja do tego, aby poznać system edukacji innych krajów i dowiedzieć się o wyzwaniach, przed jakimi stają inni nauczyciele, ale także mieliśmy szansę poćwiczyć język angielski i nawiązać nowe przyjaźnie.

    Kolejnym wydarzeniem w ramach tego projektu będzie goszczenie nauczycieli z Irlandii, Hiszpanii i Austrii w naszej szkole już w grudniu tego roku.

    Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w galerii.

    Ekipa „CaRE” z PCKZiU czyli koordynator Iwona Windak, Beata Chla, Sara Kowalczyk, Małgorzata Roehlich, Marzena Sobula i Anna Szczucińska.

  • XXXII Małopolski Zlot Szlakami Walk Partyzanckich – Sucha Polana 2022

    W sobotę 17 września 2022 r.  Klub Historyczny im. Armii Krajowej zorganizował udział młodzieży w XXXII Małopolskim Zlocie Szlakami Walk Partyzanckich – Sucha Polana 2022.

    Wycieczka stała się okazją do uroczystego uczczenia pamięci o żołnierzach Polskiego Państwa Podziemnego walczących podczas II Wojny Światowej w szeregach Armii Krajowej oraz Batalionów Chłopskich. Uświadamiała też, jaką ofiarę złożył naród polski z niewinnych obywateli podczas bestialskich pacyfikacji miast i wsi przez niemieckich okupantów.

    Małopolski Zlot Szlakami Walk Partyzanckich odbył się w miejscu, w którym przed 76 laty został poświęcony sztandar Obwodu Armii Krajowej „Murawa” podczas Mszy Świętej w dniu 3 września 1944 roku. Okoliczne tereny były od 1 sierpnia 1944 roku nazywane Rzeczpospolitą Raciechowicką ze względu na opuszczenie ich przez okupanta i przejęcie ochrony ludności cywilnej przez Armię Krajową. Niemiecki okupant nie mogąc znieść skrawka wolnej Polski, zaatakował zgrupowanie w dniu 12 września 1944 roku. Bitwa pod Łysiną została jednak wygrana przez Partyzantów. W związku z tym nieprzyjaciel rzucił do walki kilkukrotnie większe oddziały, które mszcząc się za przegraną spaliły i bestialsko wymordowały mieszkańców okolicznych wsi Lipnika i Wiśniowej (głównie kobiety i dzieci).

    PROGRAM ZLOTU

    – 11:00 – polowa Msza św. w intencji partyzantów i poległych za Ojczyznę z udziałem pocztów sztandarowych, a następnie Apel Poległych, złożenie wieńców i zniczy pod Pomnikiem

    – 12.00 – posiłek (wojskowa grochówka)

    – 13.00 – konkursy (z sukcesami!!!) 🙂

    – 13:30 – rekonstrukcja historyczna bitwy partyzanckiej

    W zlocie pod opieką

    – nauczycieli historii Dariusza Tańculi i Michała Burmera

    – Prezesa Koła Wieliczka Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej Stanisława Dziedzica 

    – studentki 5 roku historii na UJ, która odbywa w naszej szkole praktykę zawodową – Kingi Komisarskiej (absolwentki PCKZiU, która w trakcie szkoły wzięła udział w Zlocie czterokrotnie, więc był to dla niej piąty zlot w innej już roli)

    udział wzięli następujący uczniowie:

    Batko Alicja, Golec Kinga, Grodowska Wiktoria, Płatek Maria, Różak Weronika, Sołtys Zuzanna (1T)

    Wróbel Karolina (2T)

    Jarotek Oliwia, Niewiarowska Julia, Tomana Tomasz, Zawadzka Wiktoria (3R)

    Cholewa Julia, Dobranowski Bartłomiej, Grochot Magdalena, Kania Dominika, Krawczyk Amelia, Zając Mateusz, Żupnik Kamila (4GP)

    Morawski Michał (4TG)

    Damian Lewicki (4KP)

    Martyna Dziedzic (1A)

    Lupa Julia, Strzelecka Paulina (1G)

    Bijak Bartosz (2G)

     Lewandowski Olaf (4TP)

    Marta Zielińska (4RG)

    Chojecka Andżelika, Feliks Roksana, Dąbek Gabriela, Piwowarczyk Natalia, Augustynowicz Sandra , Jania Martyna, Koczwara Natalia, Patrycja Stachura, Radzik Piotr, Zuzanna Wierciak, Wielgosz Zuzanna, Dziża Wiktoria, Czyż Emilia, Chwajoł Marcin (1R).

     

  • Kiermasz Używanych podręczników

    Zapraszamy na kiermasz używanych podręczników w bibliotece szkolnej od 5 września do 30 września.

    Regulamin kiermaszu

  • Zebranie z Rodzicami

    Zebranie z Rodzicami uczniów – komunikat

    Harmonogram zebrań z Rodzicami  07 września 2022 r. (środa)

     Godz. 16.30 – spotkanie Dyrektora z rodzicami uczniów klas pierwszych (klasy: 1A,1E,1G, 1K,1R,1T,1ET,1s,1w) na auli głównej Kampusu .

    Po zakończeniu spotkania na auli (ok. 17.45) rodzice udają się do wyznaczonych poniżej sal:

    KLASA WYCHOWAWCA SALA
    1A Kowalczyk Sara B219
    1E Janus Iwona A306
    1G Salwińska Jolanta B217
    1K Ziarko Elżbieta B215
    1R Michniak Izabela A311
    1T Tańcula Dariusz A319
    1ET Major Joanna A215
    1s Duda-Piecuch Monika A209
    1w Burmer Michał A210

     

    Godz. 17.00 – spotkania Wychowawców klas II i III z rodzicami bezpośrednio w salach lekcyjnych wg podanego harmonogramu:

    KLASA WYCHOWAWCA SALA GODZINA
    2A Prajsnar Grzegorz A212 17.00
    2E Zych Marta A307 17.00
    2G Czekirda Monika A219 17.00
    2K Gawlik Leszek B227 17.00
    2R Plata Renata A314 17.00
    2T Słowiak Jarosław A317 17.00
    2s Stępska Magdalena A211 17.00
    2w Szczepański Bartosz A107 17.00
       

     

    KLASA WYCHOWAWCA SALA GODZINA
    3A Suder Agnieszka A208 17.00
    3E Stawiarz Katarzyna A217 17.00
    3G Juras Jarosław A214 17.00
    3K Fluda Szymon B231 17.00
    3R Mazgaj Lucyna A313 17.00
    3T Pietrzak Agnieszka A308 17.00
    3s Opałka Anna A108 17.00
    3w Klimczyk Piotr A216 17.00

     

    Godz. 18.00 – spotkania Wychowawców klas czwartych (po szkole podstawowej) z rodzicami bezpośrednio w salach lekcyjnych wg podanego harmonogramu:

    Klasa Wychowawca Sala GODZINA
    4AP Lis Edyta A214 18.00
    4EP Zielińska Małgorzata A107 18.00
    4RP Kostecka Ewa A313 18.00
    4TP Sobula Marzena A309 18.00
    4KP Grzesiński Mariusz B227 18.00
    4GP Krzeszowska-Rosiek Teresa A211 18.00

     

    Godz. 18.00 – spotkanie Dyrektora z rodzicami uczniów klas czwartych (po gimnazjum) na auli głównej Kampusu . Po zakończeniu spotkania na auli (ok. 19.00) rodzice udają się do wyznaczonych poniżej sal:

    Klasa Wychowawca Sala
    4AG Kowalski Mariusz A219
    4EG Kopacz Anna A212
    4RG Zadęcka Anna A211
    4TG Bruzda Elżbieta A107
    4KG Janus Agnieszka A217
    4GG Nosal Monika A214

     

     

  • Uroczyste Rozpoczęcie Roku Szkolnego

    Rozpoczęcie roku szkolnego 2022-2023  – PDF

     

    Klasy pierwsze:

    Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego rozpocznie się na auli głównej Kampusu  o godz. 10.00

    klasy: 1A,1E,1ET,1G,1K,1R,1T,1s,1w

    Po spotkaniu na auli głównej uczniowie przechodzą do klas z wychowawcami według podanego wykazu:

    Klasa Nr sali
    1A A309
    1E A306
    1ET A214
    1G A215
    1K B215
    1R A311
    1T A319
    1s A210
    1w A211

     

    Klasy drugie i trzecie:

    Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego rozpocznie się na auli głównej Kampusu  o godz. 11.00

    klasy: 2A,2E,2G,2K,2R,2T,2s,2w

    klasy: 3A,3E,3G,3K,3R,3T,3s,3w

    Po spotkaniu na auli głównej uczniowie przechodzą do klas z wychowawcami według podanego wykazu:

    Klasa Nr sali
    2A A212
    2E A307
    2G B217
    2K B231
    2R A314
    2T A317
    2s A219
    2w A107

     

    Klasa Nr sali
    3A A208
    3E A217
    3G A209
    3K B227
    3R A313
    3T B219
    3s A108
    3w A216

     

    Klasy czwarte:

    Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego rozpocznie się na auli głównej Kampusu  o godz. 12.00

    klasy : 4AP,4EP,4RP,4TP,4KP,4GP,

               4AG, 4EG,4RG,4TG,4KG,4GG

    Po spotkaniu na auli głównej uczniowie przechodzą do klas z wychowawcami według podanego wykazu:

    Klasa Nr sali
    4AP A214
    4EP A107
    4RP A311
    4TP A219
    4KP B215
    4GP A215
    4AG A211
    4EG A306
    4RG A210
    4TG A214
    4KG B217
    4GG A217

    *P – klasy po szkole podstawowej

    *G – klasy po gimnazjum

  • Praca sekretariatu w wakacje

    W okresie wakacji sekretariat przyjmuje interesantów w godzinach 9-13. Przepraszamy.

  • Szkolny Zestaw Podręczników

    PODRĘCZNIKI I PROGRAMY NAUCZANIA

  • Wydawanie świadectw maturalnych

    Wydawanie świadectw maturalnych:

    5 lipca w godz. 8-15

    oraz w kolejne dni w godzinach pracy sekretariatu, tj. godz. 9 – 13

  • Praca Komisji Rekrutacyjnej

    Praca Komisji Rekrutacyjnej (sala A108 czytelnia):
    do dnia  7 lipca w godz. 9-13 (przyjmowanie kopii świadectw)
    od 8 – do 12 lipca w godz. 8 – 15 (przyjmowanie kopii świadectw i wyników egzaminy ósmoklasisty)

    od 19 – 25 lipca w godz. 8 – 15potwierdzenie woli nauki w naszej szkole (oryginały dokumentów) 
    w tym do 21 lipca wydawanie skierowań na badania lekarskie

  • ANIMATORZY RAINBOW z klas turystycznych za granicą

    Uczniowie klas turystycznych i hotelarskich po II etapie rekrutacji otrzymali propozycje pracy  jako ANIMATOR RAINBOW na destynacjach zagranicznych w sezonie letnim.

    Pięcioro uczniów pracuje już w hotelach 4 i 5-gwiazdkowych za granicą prowadząc zajęcia animacyjne:

    Julia Świąder , kl. 2T                                       Bułgaria, Słoneczny Brzeg, Hotel Royal Park ****

    Michał Grela, kl. 3TP                                      Czarnogóra, Riviera Czarnogórska, Hotel Otrant ****

    Agnieszka Kotarba, kl. 3TP                          Bułgaria, Słoneczny Brzeg, Hotel Royal Park ****

    Dagmara Górka, kl. 3TG                                               Grecja, wyspa Kos, Kipriotis Panorama Hotel *****

    Aleksandra Tymczyszyn, kl. 4A                 Czarnogóra, Riviera Czarnogórska, Hotel Otrant ****

    Biuro Podróży RAINBOW zapewniło uczniom bezpłatny przelot samolotem w obie strony, zakwaterowanie i całodzienne wyżywienie. Oprócz tego młodzi animatorzy otrzymują wynagrodzenie za swoją pracę w sezonie letnim.

    Swój wolny czas animatorzy mogą spędzać na plaży, mogą też korzystać z atrakcji hotelu, w którym pracują lub poznawać kraj jeżdżąc na bezpłatne wycieczki organizowane przez biuro na miejscu.

Skip to content